1.03.2010

Ingerul meu de pe Pamant...


In prezentati mai noi sau mai vechi, pentru unii mai vechi va prezint un inger adus din cer sa traiasca pe Pamant alaturi de sufletul meu, spiritual si individual. Da Ea e mama mea, un inger care a stiut sa is scuture aripile cand pe ele sau pus scrumul, a stiut sa isi ancoreze aripile atunci cand a cazut. A stiut sa zambeasca divin cand plangea.A ramas tare cand a fost momentul, e inca acolo si se roaga pentru mine asa cum sunt eu. Ea ma iubeste sublin si tacut in taina in care numai Ea si Dumnezeu mai cunosc secretele vietii. As vrea sa cred ca acum cand va citi ce am scris sa fie la fel de tare ca si pana acum sa isi tina capul sus si aripile ei sa zburde de fericire, fara nici un regret sa zambeasca pentru ca ea e acolo sa ma iubeasca poate la fel de mult ca si mine.Sustin cu ardoare ca e "Cea mai buna mama din lume" sunt convinsa ca ea este exemplul care numai Isus il poate arata multimi care sta sa se hraneasca. Am invatat multe de la Ea,am invatat sa fiu la fel de puternica precum caracterul ei si la fel de bun precum inima ei. Am invatat sa zambesc atunci cand imi vine sa plang. Am invatat ca viata e foarte scurta si trebuie sa ne bucuram de fiecare secunda din ea fie ca in ea exista mai mult rau decat bine. Sa fiu langa Ea acum ar fi un vis rar gandit de mine, poate numai in noptile in care somnul nu ma lasa sa dorm gadilandu`mi ideile mele incurcate de munca. Stiu,chiar daca eu inca nu sunt asa cum iti doresti Tu, tu ramai la fel de mandra de mine precum ai fost si pana acum iar Eu...raman la fel de mandra ca te am pe Tine. te iubesc!!

Niciun comentariu: